Najczęściej zadawane pytania

Jak działa serwis Zakupy z Dowozem?

1. Czy dowozicie zakupy w mojej miejscowości?

Najszybciej możesz to sprawdzić, wpisując na naszej stronie kod pocztowy interesującego Cię adresu dostawy. Jeśli zostaniesz potem przekierowany na stronę z wyborem sklepów oznacza to, że Twoja lokalizacja jest przez nas obsługiwana.

2. Ile kosztuje wasza usługa?

Koszty dostawy znajdziesz na naszej stronie. Wpisz kod pocztowy adresu dostawy a po przekierowaniu do wyboru sklepów, przy każdym z nich zobaczysz koszt i warunki dostaw.

3. Z jakich sklepów dostarczacie zakupy?

Na tą chwilę w zależności od lokalizacji są to: Lidl, Biedronka, Tesco i Auchan. Aby sprawdzić dokładnie z których sklepów możemy dostarczyć zakupy dla Ciebie, wpisz na naszej stronie kod pocztowy miejsca dostawy. Zostaniesz przekierowany wówczas do strony z wyborem marketów z których możesz zamówić potrzebne produkty.

4. Czy zamówienie muszę opłacić z góry?

Absolutnie nie. To jedna z możliwości opłacenia zamówienia, ale do wyboru masz jeszcze płatność gotówką lub kartą przy odbiorze.

5. Gdzie mogę sprawdzić terminy dostaw?

Termin najszybszej możliwej dostawy jest widoczny na naszej stronie na żółtym pasku, po wyborze któregokolwiek ze sklepów. Późniejsze terminy dostaw są widoczne już podczas finalizacji zamówienia. O dostępności interesującej Cię daty i godziny dostawy, zawsze też możesz zapytać dzwoniąc na numer Biura Obsługi Klienta lub kontaktując się z oddziałem regionalnym.

6. Czy muszę zarejestrować się na waszej stronie żeby zrobić zamówienie?

Nie ma takiej konieczności i zamówienie możesz zrobić bez rejestracji. Jednak jeśli się zarejestrujesz to m.in. możesz edytować formę płatności swojego zamówienia (z gotówki lub karty przy odbiorze na płatność online), nie musisz za każdym razem podawać danych dostawy gdyż są one już zapisane i masz wgląd w historię swoich zamówień.

7. Czy zakupy wniesiecie mi pod drzwi nawet gdy mieszkam na 10 piętrze?

Oczywiście, że tak. Nie ma znaczenia na którym piętrze mieszkasz. Zakupy wnosimy zawsze pod same drzwi.

8. Czy istnieje możliwość dostarczenia zakupów bez kontaktu z dostawcą?

Jak najbardziej. Należy tylko opłacić swoje zamówienie online a w polu "Dodatkowe uwagi do zamówienia" wpisać krótko "dostawa bez kontaktu". Zakupy zostawimy wtedy pod drzwiami mieszkania lub w innym wskazanym przez Ciebie miejscu.

9. Co jeśli nie będzie jakiegoś produktu w sklepie? Czy zostanę o tym poinformowany?

Jeśli chcesz być poinformowany o ewentualnych brakach w zamówieniu to koniecznie podczas składania zamówienia wybierz opcję "Proszę o kontakt telefoniczny". Wówczas nasz Szoper zadzwoni do Ciebie z informacją o tym, których produktów nie ma a Ty będziesz mógł zdecydować czy i jakie zamienniki wybrać.

10. Co w przypadku mojej nadwyżki z tytułu płatności online?

Jeśli zapłaciłeś za zakupy online a kwota końcowa zamówienia po dostawie okazała się być mniejsza, to nadwyżkę zwrócimy Ci na konto w ciągu trzech dni roboczych licząc od dnia następnego po dostawie.

11. Otrzymałem zakupy ale nie dostałem rachunku.

Paragon bądź fakturę wysyłamy zawsze drogą elektroniczną na podany przez Ciebie w zamówieniu adres e-mail.

12. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Na tą chwilę nie ma jeszcze możliwości telefonicznego składania zamówień. Jeśli tylko taka opcje będzie dostępna, poinformujemy o tym na naszej stronie a także na Facebooku.

Nasza strona wykorzystuje cookies w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.