W trakcie realizacji Twojego zamówienia, może wystąpić sytuacja związana z brakiem jednego bądź kilku produktów w danym sklepie. Przy składaniu zamówienia możesz wybrać, w jaki sposób rozwiązać taką sytuację, gdy wystąpi. Dostępne opcje to:

  • kontakt telefoniczny z zapytaniem
  • zakup innych podobnych produktów tego samego rodzaju
  • realizację zamówienia bez brakujących produktów

W przypadku wyboru opcji kontaktu telefonicznego, nasz dostawca zaproponuje produkty zamienne dla brakujących oraz poinformuje o możliwościach zamiany tych propozycji na inne. W przypadku, gdy ilość brakujących produktów jest znaczna, możesz również zrezygnować z zamówienia.

Ze względów na możliwość wystąpnienia braku dostępności wybranych produktów lub zamianie ich na inne podobne produkty, ostateczna kwota zamówienia może się delikatnie różnić od kwoty podanej w trakcie składania zamówienia.

W przypadku płatności kartą lub gotówką przy odbiorze, kwota do zapłaty zostanie przeliczona przez dostawcę na podstawie ewentualnych zmian w zawartości zamówienia w czasie dostawy zakupów.

Jeżeli zamówienie zostało opłacone przelewem, a ostateczna kwota zamówienia jest większa niż kwota zapłacona, wówczas przy odbiorze należy dopłacić dostawcy brakującą różnicę za pomocą gotówki lub karty płatniczej. Jeśli wartość dostarczonych zakupów jest niższa niż wartość złożonego zamówienia lub nastąpiła rezygnacja z dostawy zamówienia, zwrot różnicy otrzymasz na swoje konto w ciągu 3 dni roboczych.

Składając zamówienie w naszym serwisie możesz wybrać płatność z góry za pomocą przelewu internetowego lub przy odbiorze za pomocą karty płatniczej lub gotówki.

Jeżeli wybierzesz najszybszą możliwą dostawę, zakupy otrzymasz w średnim czasie od godziny do dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Czas oczekiwania oraz dostępność najszybszej dostawy jest zależna od ilości w danej chwili złożonych oraz realizowanych zamówień.

Wartość składanego zamówienia musi być równa lub większa od podanej kwoty, aby mogło ono zostać przez nas zrealizowane.

W celu uzyskania faktury VAT za zrealizowane zakupy proszę zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia oraz wpisać odpowiednich w polach poniżej dane do faktury - wystawiamy je w ciągu 3 dni roboczych od dnia realizacji zamówienia.

Jak to działa?

1. Dodaj produkty które chcesz zamówić z dostawą do domu do koszyka.
2. Wybierz formę płatności, termin dostawy i podaj dokładny adres.
3. Nasz mobilny dostawca skompletuje dla Ciebie wszystkie zakupy.
4. Dostarczymy wybrane przez Ciebie zakupy pod podany adres, nawet w godzinę!

Nasza strona wykorzystuje cookies w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.

Napisz opinię lub zgłoś błąd