Najczęściej zadawane pytania

Jak działa serwis Zakupy z dowozem?

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Obsługujemy następujące płatności: szybki przelew internetowy lub z karty płatniczej, Blik oraz karta lub gotówka przy odbiorze.

Jakie miejscowości są obsługiwane?

Aktualnie obsługujemy miasta oraz ich okolice: Bydgoszcz, Gdańsk, Kielce, Lublin, Skarżysko-Kamienna, Słupsk, Zielona Góra.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Możesz złożyć zamówienie z najszybszą możliwą dostawą tego samego dnia lub wybrać dowolny inny termin dostawy w ciągu najbliższych 7 dni.

Co w przypadku, gdy w wybranym sklepie nie będą dostępne wszystkie produkty?

W zależności od wybranej opcji przy składaniu zamówienia, nasz dostawca skontaktuje się z Tobą i ustali szczegóły, wybierze podobne produkty lub zrealizuje zamówienie bez niedostępnych pozycji.

Czy kwota do zapłaty przy realizowaniu dostawy może być inna niż w zamówieniu?

W przypadku zamiany produktów na podobne lub ich braków kwota ta ulegnie zmianie. W przypadku płatności przelewem nadpłata zostanie niezwłocznie zwrócona, natomiast dopłatę należy uregulować za pomocą gotówki lub karty płatniczej u dostawcy.

Czy otrzymam paragon lub fakturę za zakupy?

Fakturę w wersji elektronicznej otrzymasz we wiadomości e-mail po dostarczeniu zamówienia. Aby otrzymać fakturę VAT na firmę, zaznacz odpowiednie pole przy składaniu zamówienia i uzupełnij dane do faktury.

Czy dowozicie zakupy w weekend?

Nasi dostawcy pracują od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00-21:00.

Czy po wysłaniu zamówienia można dodać jeszcze zapomniane produkty?

Po przyjęciu zamówienia przez dostawcę, możesz skontaktować się z nim oraz poprosić o dodanie zapomnianych produktów do zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie z kilku sklepów jednocześnie?

Zamówienia z kilku sklepów jednocześnie są obsługiwane, musisz jednak pamiętać o tym aby spełnić minimialną kwotę zamówienia oraz uwzględnić koszt dostawy dla każdego z nich oddzielnie.

Czy mogę złożyć zamówienie z innej miejscowości lub z zagranicy?

Możliwe jest złożenie zamówienia z dowolnej lokalizacji, jeżeli adres dostawy znajduje się w obsługiwanej przez nas lokalizacji.

Czy mogę złożyć zamówienie dla kogoś?

Zamówienie może być złożone dla dowolnej innej osoby, warto jednak ten fakt zaznaczyć w dodatkowych uwagach do zamówienia oraz poinformować osobę odbierającą zamówienie.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Niestety na chwilę obecną nie umożliwiamy składania zamówień przez telefon.

Nasza strona wykorzystuje cookies w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.