1. Czy dowozicie zakupy w mojej miejscowości?
Dostarczamy zakupy w całej Polsce. Aby uzyskać informację z jakich sklepów dostarczamy w Twojej miejscowości, wpisz kod pocztowy miejsca dostawy na stronie głównej.
Dostarczamy zakupy w całej Polsce. Aby uzyskać informację z jakich sklepów dostarczamy w Twojej miejscowości, wpisz kod pocztowy miejsca dostawy na stronie głównej.
Koszty dostawy znajdziesz na naszej stronie. Wpisz kod pocztowy adresu dostawy a po przekierowaniu do wyboru sklepów, przy każdym z nich zobaczysz koszt i warunki dostaw.
Aktualnie, w zależności od miejsca dostawy są to: Lidl, Biedronka, Kaufland, Auchan, U Przyjaciół. Aby sprawdzić dokładnie z których sklepów możemy dostarczyć zakupy dla Ciebie, wpisz na naszej stronie kod pocztowy miejsca dostawy. Zostaniesz przekierowany wówczas do strony z wyborem marketów z których możesz zamówić potrzebne produkty.
Absolutnie nie. To jedna z możliwości opłacenia zamówienia, ale do wyboru masz jeszcze płatność gotówką lub kartą przy odbiorze.
Termin najszybszej możliwej dostawy jest widoczny na naszej stronie na żółtym pasku, po wyborze któregokolwiek ze sklepów. Późniejsze terminy dostaw są widoczne już podczas finalizacji zamówienia. O dostępności interesującej Cię daty i godziny dostawy, zawsze też możesz zapytać dzwoniąc na numer Biura Obsługi Klienta lub kontaktując się z oddziałem regionalnym.
Nie ma takiej konieczności i zamówienie możesz zrobić bez rejestracji. Jednak jeśli się zarejestrujesz to m.in. możesz edytować formę płatności swojego zamówienia (z gotówki lub karty przy odbiorze na płatność online), nie musisz za każdym razem podawać danych dostawy gdyż są one już zapisane i masz wgląd w historię swoich zamówień.
Oczywiście, że tak. Nie ma znaczenia na którym piętrze mieszkasz. Zakupy wnosimy zawsze pod same drzwi.
Jak najbardziej. Należy tylko opłacić swoje zamówienie online a w polu "Dodatkowe uwagi do zamówienia" wpisać krótko "dostawa bez kontaktu". Zakupy zostawimy wtedy pod drzwiami mieszkania lub w innym wskazanym przez Ciebie miejscu.
Jeśli chcesz być poinformowany o ewentualnych brakach w zamówieniu to koniecznie podczas składania zamówienia wybierz opcję "Proszę o kontakt telefoniczny". Wówczas nasz Szoper zadzwoni do Ciebie z informacją o tym, których produktów nie ma a Ty będziesz mógł zdecydować czy i jakie zamienniki wybrać.
Jeśli zapłaciłeś za zakupy online a kwota końcowa zamówienia po dostawie okazała się być mniejsza, to nadwyżkę zwrócimy Ci na konto w ciągu trzech dni roboczych licząc od dnia następnego po dostawie.
Paragon bądź fakturę wysyłamy zawsze drogą elektroniczną na podany przez Ciebie w zamówieniu adres e-mail.
Na tą chwilę nie ma jeszcze możliwości telefonicznego składania zamówień. Jeśli tylko taka opcje będzie dostępna, poinformujemy o tym na naszej stronie a także na Facebooku.